SZEROKI UŚMIECH- JEGO ANALIZA

24 lipca 2023

24 lipca 2023

Jaki jest uśmiech Twoich marzeń?
Punktem odniesienia i ponadczasowym wzorcem są zawsze zęby. A nasze poczucie estetyki, niezależnie od stylu życia i poglądów wyklucza jakikolwiek inny kolor, oprócz białego. Białe zęby są synonimem ich zdrowia, a także zdrowia całego organizmu. Drugim czynnikiem jest tzw. estetyka czerwona czyli tkanki miękkie..
Białe zęby same w sobie nie zapewniają pięknego uśmiechu. Musza one harmonizować z innymi tkankami, z całą twarzą i osobowością człowieka.
Na co zwracamy uwagę?

Kiedy się lekko uśmiechamy lub mówimy, wówczas powinny być widoczne brzegi sieczne zębów, mniej więcej 1-5 mm, w zależności od wieku, płcią nawet rasy. W przeciwnym wypadku mamy tzw. smutny uśmiech i zamiast górnych zębów widzimy dolne.
Co jest przyczyna tych krótkich zębów?
Przyczyn jest cale mnóstwo. Może to być bruksizm, wady zgryzu, najczęściej zgryz głęboki, braki zębowe, zwłaszcza w odcinkach bocznych, wiek, w miarę upływu lat następuje spadek napięcia mięśniowego. czy też osteoporoza.
Analiza Uśmiechu została przeprowadzona przeze mnie kilka lat temu.

Zapraszam na https://artodonto.pl/leczenie/stomatologia-estetyczna/

I oczywiście zapraszam na wizytę, podczas której zdiagnozuję przyczyny problemu i przedstawię sposób jak przywrócić pełen uśmiech.