Co warto wiedzieć?

Dowiedz się więcej sprawdzając nasze wpisy!

Najnowsze wpisy

Krystyna Mancewicz • 3 czerwca 2024

Czy dorośli pacjenci mogą mieć ładne zęby?

Krystyna Mancewicz • 22 kwietnia 2024

Czy dentysta może być pożądany?

Pozostałe wpisy

Krystyna Mancewicz • 4 maja 2021

Zdejmujemy maski!

Nie od razu i nie wszędzie, bo od połowy maja i na razie tylko na dworze, ale to i tak będzie wielka ulga i powód do radości. Nasza klinika stomatologiczna Artodonto oczywiście nadal będzie pracować w ostrym reżimie sanitarnym. Przede wszystkim umawiamy wizyty tak, aby Pacjenci nie spotykali się w poczekalni. Jak to dobrze, że mamy dwie osobne recepcje z oddzielnymi wejściami wprost z ulicy. Dzięki temu ryzyko zakażenie jest znacznie mniejsze.

Krystyna Mancewicz • 11 marca 2021

Krucjata na lata

Próchnica nie jest medialna. Chociaż psuje zdrowie zdecydowanej większości Polaków, wliczając nawet tych, których nie dotyczy, czyli nowonarodzone dzieci i już bezzębnych starców. Jest powszechna – 9 na 10 nastolatków ma ubytki w zębach!

Krystyna Mancewicz • 11 lutego 2021

Czy cukierki mogą pomóc zwalczyć próchnicę?

Tłusty czwartek! Obyczaj zobowiązuje, więc nie można się czepiać i dręczyć opowieściami, jak cukier bardzo niekorzystnie wpływa na organizm człowieka. Cieszmy się i jedzmy pączki i faworki. Zresztą paradoksalnie przy takiej okazji, częściej myślimy o diecie, prawda?! 🙂

Krystyna Mancewicz • 10 lutego 2021

Nie rezygnuj z terapii!

Okazuje się, że wielu Pacjentów nie wiedziało, że Artodonto działa pomimo pandemii. Działamy. Działamy, zachowując wszystkie zalecane środki ostrożności. Dbamy o bezpieczeństwo Pacjentów. Oferujemy leczenie problemów jamy ustnej w pełnym zakresie. Stomatologia estetyczna, leczenie próchnicy, stomatologia cyfrowa (szczególnie polecana w pandemii), implanty, ortodoncja. Wszystko to na najwyższym poziomie. Utrudnienia związane z koronawirusem przysparzają nam dodatkowych obowiązków, ale poza tym Klinika Artodonto funkcjonuje normalnie.

Krystyna Mancewicz • 21 stycznia 2021

Szczepimy się! Albo będziemy tysiąc lat za Chińczykami

Nasza klinika dentystyczna jako jedna z pierwszych bierze udział w szczepieniu. Zgłosiliśmy się najszybciej jak to było możliwe. A wczoraj otrzymaliśmy wiadomość, że już przyszła nasza kolej. Dziś rano udaliśmy się do punktu szczepień i czekamy na pierwszą dawkę. Proces formalnego zgłoszenia przebiegł sprawnie, ale teraz niestety będziemy musieli wykazać się cierpliwością.

Krystyna Mancewicz • 14 stycznia 2021

Mróz i nadwrażliwość zębów

Nadwrażliwość zębów objawia się nagłym ostrym , bólem przy zetknięciu zęba z zimnym lub gorącym posiłkiem. Czasami  nawet oddychanie, szczególnie na świeżym, mroźnym powietrzu sprawia nam ból i dyskomfort. Jest to znak, że mamy naprawdę poważny problem z nadwrażliwością i koniecznie trzeba o tym poinformować dentystę przy najbliższej wizycie.