Zgłosiliśmy się jako klinika stomatologiczna, aby jak najszybciej poddać się szczepieniu. Jest to dla nas ważne ze względu na dobro naszych Pacjentów jak i naszych bliskich. Zdecydowane obniżenia ryzyka zachorowania na covid-19 jest niezbędne, abyśmy mogli pokonać pandemię i powrócić do normalnego życia. Wszystkim powinno na tym zależeć.
Dlatego podaję numer telefonu, pod którym można uzyskać informacje na temat szczepionki – 989. Dla dzwoniących z zagranicy – 22 62 62 989.

Pacjent dobrze leczony, to Pacjent dobrze poinformowany.

Taką mam zasadę. Dzięki temu moi Pacjenci mają świadomość planu leczenia. I mogą dokonywać najlepszego dla siebie wyboru. To jest szczególnie ważne przy długotrwałych terapiach. Za sprawą nowoczesnej stomatologii cyfrowej – jesteśmy w stanie precyzyjnie zdiagnozować problem i przedstawić optymalne leczenie, co pozwala nam ograniczyć liczbę wizyt do niezbędnego minimum i przyspieszyć samo leczenie. To efekt rozwoju stomatologii. Dzięki temu dobry dentysta może zapewnić coraz lepsze efekty, zdrowotne, jak i estetyczne.

Bo zdrowie jest najważniejsze!

Świąteczne i noworoczne życzenia „Zdrowia!”, w tym roku zabrzmią szczególnie. Wszyscy mamy dość pandemii, rygorów i niepewności. Niektórzy z nas obawiają się nie tylko o swoje zdrowie, ale przede wszystkim o źródło utrzymania. Proszę się nie zamartwiać. Nic to nie da, a tylko podnosi poziom stresu. Dbajmy o zdrowie i dbajmy o siebie nawzajem. Widzimy, że we współczesnym świecie szczególnie liczy się umiejętność współdziałania.

Starajmy się dbać o siebie i swoich bliskich. Pamiętajmy, że żaden z nas nie jest osobną wyspą, przynajmniej w Warszawie. Wytrwajmy jeszcze chwilę w pandemicznych ograniczeniach. Nie takie trudności przeżywali nasi przodkowie. Już niedługo będzie wiadomo, jak szczepionka oddziałuje na pandemię. A wtedy wierzę w to,  że wszyscy odetchniemy z ulgą. A ogłoszona narodowa kwarantanna okaże się zupełnie niepotrzebna. Oby!

Życzę szanownym Pacjentom wszystkiego najlepszego w Nowym Roku. Zdrowia, optymizmu i spełnienia marzeń. Marzeń zwykłych, codziennych i tych niezwykłych! Wszystkim nam życzę, aby walka z pandemią zakończyła się sukcesem. Aby nikt z naszych bliskich nie ucierpiał od koronawirusa i abyśmy za rok spotkali się w dobrym zdrowiu.

Serdeczności od Zespołu Kliniki Artodonto!

Dla przypomnienia. Do końca roku można skorzystać z promocji na wybielanie. Klinika Stomatologiczna Artodonto. Warszawa. Sam zabieg może odbyć się już w nowym roku, ale zapisać należy się wcześniej.

Comments are closed.